dimecres, 10 de desembre de 2008

Fiatc i el terminal eSistec



En un escrit de Fiatc del dia 15 de novembre de 2008, l’entitat manifestava el seu objectiu de pagar el 100% dels honoraris en un període de 35 dies.

A continuació donava una sèrie d’instruccions pera aconseguir-ho, tal com fer servir únicament els terminals electrónics.

Si la tarja no es llegida per el lector o en cas d’averia del mateix, ens obligant a trucar un telèfon (901 116 268 o 914 357 040) per a realitzar la transacció. Desapareix la possibilitat d’omplir un formulari i fer-lo arribar a l'entitat –tal com es feia fins ara-.

A la meva consulta m'he trobat en varies ocasions que la tarja dels pacients de Fiatc no son llegides per el lector –de l’ordre de més del 50% de targes il·legibles, taxa molt superior a la de la resta de entitats-, he trucat al telèfon esmentat. El resultat, a dia d’avui, es que el temps d’espera per a ser ates i resoldre l’incidència es molt elevat, de forma que la meva infermera no pot atendre els seus deures cap a la resta de pacients durant aquest temps d’espera i atenció telefonica.

He fet una reclamació escrita i la companya m’ha respost via telefònica demanant-me paciència. Davant de la problemàtica exposada l’única solució consensuada ha estat que em guardi les dades del pacient i truqui a hores de menys afluència de trucades. Jo visito a la tarda i trucaré al matí següent.

Un cop més animo als metges generals afectats que reclamin les incidències, si no no crec que posin mitjans per a millorar unes incidencies que només ens perjudican a nosaltres. Fiatc ofereix e-mail guiamedica@fiatc.es o el telèfon 93 205 01 15.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada