dilluns, 5 de gener de 2009

esistec redireccionat a REDSA: UN COMENÇAMENT DIFICULTOS


Amb el nou any han arribat canvis en la facturació d'algunes EALL. L'esistec anava anunciant la seva migració a Redsa i ara ja s'ha produït. Però el resultat no es prou bo.
En front el primer probleme amb els lector de targes he trucat al 901 116 268 i després d'una espera de 10 minuts (eren les 8 del matí) el resultat es que no em poden atendre en català.
Però amb algunes coses que m'han explicat vaig tirant. Per si et serveix: l'adreça on pots facturar es http://213.254.218.102/tir-unico , seleccionar "RUN" o "ejecutar" a la pantalla on diu "the application's digital signature cannot be verified", i després tens que seleccionar el lector UBS-CHIP. Et sortira el lector de tarja amb forma de "boca".
Aquest mati ja he conseguit passar targes de ASC i Clinicum. Cap de les d'Aresa.
Segons em comunican, Aresa no es podrà facturar electronicament durant una setmana perque esta actualitxant la base de dades.
Per cert, amb Assistencia cal no retirar la tarja fins que imprimeix el paper, impressió que tarda més temps que abans.

Per ultim, la telefonista de Redsa diu que podem facturar manualment fins que tinguem resolt el problema, encara que l'Eall hagi dit que ja no es pot facturar manualment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada