dimecres, 14 de gener de 2009

REDSA, 13 dies sense servei de facturació d'Aresa a Internet


Avui, després de 13 dies sense operativa a Internet per a passar les targes d'Aresa (de Mútua Madrileña), he demanat que prenguin les dades de facturació per Internet.

He trucat al telèfon 914357040. Han demanat el meu codi de professional d'Aresa i el codi de l'acte mèdic que es el 02999: consulta medica.

M'han permès dictar el número de 10 targes.

De les 10,només 7 eren correctes, ja que les altres 3 figuren com inactives o inexistents. Ara trucaré als pacients d'aquestes oncidencies, sort que no he esperat a enviar els papers (li diuen backups) per rebre la resposta escrita de les incidencies per part de l’entitat, ja que hauria empitjorat la possiblitat de resoldre les incidències.

Per desgracia aquestes incidències empitjoren el meu estat anímic alhora de prestar el servei assistencial. Espero que no s'allargui mes el problema, però avui em diuen que fins el dilluns no esperen solució.

Crec que els companys que treballen amb datàfon en lloc d’Internet no tenen problemes.

La trucada del tècnic per resoldre d’incidència que la xarxa inalàmbrica de la meva consulta queda desconfigurada al treballar a REDSA, segueix a l'aire, i son 24 hores. Avui he tornat a demanar la seva atenció tècnica.
Saps que REDSA té ASISA com un dels principals accionistes? http://www.idg.es/computerworld/articulo.asp?id=179060

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada