dimarts, 13 de gener de 2009

REDSA

REDSA

Fa 2 hores he trucat al telèfon de assistència tècnica n. 91 435 70 40 per queixar-me de tres coses que funcionaven correctament fins el 31 de desembre amb Sistec, i que ja fa 12 dies que no funcionen amb REDSA:

1.- No puc facturar ARESA per Internet
2.- El document que genera REDSA d’Assistència Sanitària Col·legial, necessari per la firma del pacient després de la visita, tarda 5 minuts en imprimir-se.
3.- El funcionament de REDSA està desconfigurant contínuament la xarxa inalàmbrica de la meva consulta. En repetides ocasions he tingut que desconnectar els tres PC, impressora i mòdem per reiniciar i que esperar que funcionessin de nou per segir treballant.

Repeteixo, això no em passava abans del funcionament de REDSA.

2 hores després de la trucada a REDSA, on m'han promes que em trucarien, encara no m’ha trucat.

Seguiré informant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada