dimecres, 4 de febrer de 2009

Com contactar amb el CAU de REDSA eficaçment




Després de l’incidencia de ahir vaig buscar una nova via per a contactar amb el CAU de REDSA.

A la web (http://www.redsa.com/index_contact.php) de la tan citada empresa de serveis, hi ha un apartat de contacte, i un subapartat de “Centro Atencion Usuarios”. El mateix dia que vaig deixar escrit el problema, un eficaç tècnic em va trucar. Es diu D.

Ens va dictar una direcció de web més adient (http://sistec.tir.redsa.net/) i ens va aconsellar que eliminessim els arxius temporals d'internet que s'accedeix a la barra de l'explorer/herranientas/Opciones de Internet/General/eliminar historial de exploracion/eliminar/eliminar archivos temporales de internet

Al menys he rebut atenció més tècnica.

Un company ha deixat el comentari que es rendeix i passar a fer els backups manuals. No se donaran les EALL que si les targes no funcionen tornarem a carregant-se de feina manual carregosa tant ells com nosaltres?. Això ens costa diners a les EALL i a nosaltres que sortiran de les nostres butxaques, no pas de REDSA (Recordem que el 50% de les accions pertanyen a ASISA).
Aquest company es respaldat a la consulta per la seva dona. A la meva consulta tambè, i a altres també. No caldria un foro -lloc de reunió - per a aquestes precioses companyes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada