dilluns, 23 de febrer de 2009

Mes sobre l'experiencia de visitar com pacient el meu CAP

Per ser visitat per el meu capçalera de la Sanitat Publica, a diferencia del que vol ser visitat a la meva consulta, no he necessitat contactar amb cap persona administrativa per a demanar visita, ensenyar documentació o facturar.

En el meu cas una persona rep les trucades per a concertar visita i tambè es necessari que una persona rebi al pacient; demani la tarja de l'EALL; la passi amb mes o menys fortuna (Chipcard i Redsa respectivament) per el PC; comprovi, si es el cas, si es del cupo de malalts que tinc dret a visitar; reculli els papers firmats per el pacient i els guardi , i en algun cas que verifiqui grafologicament la firma.

Potser que ens ho mirem i les EALL be paguin a part tot aquesta feina administrativa o que tornin a repassar el procés i simplifiquin la feina no medica de les nostres consultes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada