dijous, 14 d’abril de 2011

Demora en el pagament de factures


Que pot fer el metge davant de la situació on una EALL demora repetidament els pagaments dels honoraris, no informa de les seves dificultats de pagament, i el metge llegeix a la premsa les dificultats econòmiques de l’entitat?
El metge pot comprendre els probemes de l’EALL (ens passem el dia comprenent) i voler seguir donant el servei als pacients però alhora vol minimitzar les repercussions econòmiques de l’actitud empresarial.

Crec que hi ha l’opció de notificar a l’EALL que el metge canvia el seu horari de consulta i el restreny a una simbòlica hora setmanal en el dia i hora on coneix que té mes dificultat per omplir la seva agenda.

També conec metges que decideixen deixar de visitar als afiliats d’aquesta entitat però li veig el problema pràctic que considero poc elegant la pregunta de cribatge en el moment de concertar la visita de tots els pacients que confien en nosaltres.

1 comentari:

  1. Si una Companyia deixa de pagar,per els motius que siguin,els proveidors,poden aturar la provisió de serveis.Per exemple,desde donarse de baixa del quadre medic,a reduir les hores de visita etc.El usuari,tindrá l´opció de canviarse a un altra companyia que sigui més seriosa en el compliment de les seves obligacions amb el quadre medic.Pero aquestes decisions les a de pendre el proveidor,no poden ser imposades per ningú,i ja comença a ser hora de que siguem coherents.Qui vulgui deixar de treballar per qui no paga,hem sembla raonable i una decisió intel.ligent.

    ResponElimina