dimarts, 20 de gener del 2009

Ara, problemes amb la lectora de REDSA




La veritat es que sembla que el programa d'internet per a llegir les targes de Assistència Sanitaria, Medifiatc, Aresa, Clinicum i Vital comença a funcionar correctament.

Pero la maquina lectora em don un error que diu "el lector no está conectado. Conectelo y puse aqui". Al veure que l'error es repeteix, canvio la maquina perque tinc la sort de tenir 2, i deixar de sortir la frase, i el lector funciona correctament.

La noticia es que al trucar al 902 423 433 per a donar parte de l'incidencia i demanar que m'arreglin o canviin la lectora averiada, la senyoreta m'ha contestat que aquesta incidencia no la tenen contemplada i que pasa nota perque algù em truqui.

Jo, que porto 10 dies esperant la trucada del primer dia, no acabo de creure que ningù truqui.

Espero que no es faci mal be mes cops la lectora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada