divendres, 20 de febrer del 2009

El Metge General a la Assistència Primària de la Sanitat Publica des de una perspectiva diferent


Avui he sortit del CAP Numancia desprès d'entar com usuari.
Necessitava la vacunació de reforç de VHB i he pensat que de pas veuria com treballant els nostres companys.
Al entrar a la WEB per demanar hora, la disponibilitat del metge era a 6 dies vista, i la de la infermera a 3 dies; he escollit un hora amb la D.U.E.
He arribat a la meva hora, i la consulta 21 era a la Planta baixa, als edificis provisionals que veus a l'imatge. No els classifico de barracons per la seva dignitat i espai. Desprès de 30 minuts d'espera enfront la porta de l'infermera, que en tot aquest temps ha visitat una sola malalta de la tercera edat, he entrat. En pocs minuts he rebut la vacuna i he conegut a la meva infermera i al meu metge del CAP. Una bona experiencia.
I a mes he pres nota que el despatx estaba equipat amb ECG, tensiometre, otoscop de paret, ordinador -i nomes ordinador-, llum natural, espai.
No hi havia gaire quantitat de gent esperant.
Be, prenc nota de les coses positives i de les no tan positives per a millorar en lo possible a la meva consulta, situada a 50 metres del meu CAP.
A la foto es pot veure els fonaments del que es un nou hospital psiquiatric de Sant Joan de Deu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada