diumenge, 19 de juny de 2011

Temps mitja per a consultar la facturació electrònica

5 EALLs ens envian  el detall de la facturació via Internet.

Sembla bo perquè així es limita el consum de paper (a favor de l'ecologia),  A mes l'EALL racionalitza les seves despeses

Però en la realitat es un problema afegit pel Metgegeneral, donat que el temps  de consulta es molt mes gran al rebre'l per Internet,  en lloc de  en paper


Hem recogit alguns temps mitjos des de que el metge inicia el procés de busca de la factura electrónica  fins que obtè en condicions de esser consultada o imprimir:
DKV                                  07’ 01”
Groupama                           02’01”
Aresa                                   03’40”
Sanitas                                10’   (Hem deixat escrit de protesta en su “contacte con nosotros”, sense resposta 4 dies despres de haver-ho protestat).
Mutua General Catalunya     03'24"
Cigna                                  01’ 15”

Cigna es l’única que compleix terminis raonables. Crec que es perquè aquesta EALL te un sistema més racional que les demes, ja que t’envia un e.mail, on fas clic a un enllaç que correspon al teu arxiu .pdf. En 2 passes tens la factura.

Demanem a totes les EALLs que fan o faran factura electrònica, que ho facin amb la màxima facilitat tècnica per el Metge.

Intentarem fer arribar aquest a les EALLs

5 comentaris:

  1. Aquests temps son irrisoris, amb DKV, si tens que comprovar tot el que no et paguen (perque nomès et pagant una visita al mes per pacient sigui colectiu o privat), inverteixes de 45' a 1 h. 15'.
    I el que fa mès gracia es que SANITAS, quand t'envia el missatge de que ja pots consultar la teva facturació, no pots fer-ho fins passats 5 díes, ja que la la seva web et diu que encara no està disponible. A Mútua Gral. de Catalunya, he tingut tants problemes amb la seva web i els he reclamat tant que, continuant enviant-mo en paper. l'informàtica pot ser molt bona, però hi han molts ineptes per el mòn. Dr. Francesc-Quico.

    ResponElimina
  2. Et donc tota la rao, has complementat perfectament les vivencies de la facturacio electronica

    ResponElimina
  3. Tenim resposta de DKV:
    domingo, 19 de junio de 2011 11:39

    Molt interessant
    Moltes gràcies

    Dr. Xavier Cantó Vilanova
    Departamento de Salud
    Director Médico Barcelona

    ResponElimina
  4. Otra mala factura, aunque no sea electrónica, es Asisa. Además de pagar muy poco, en la hoja de facturación nunca ponen el nombre de los pacientes de la 1ª visita y ni a partir de la 3ª (sólo el nº de visitas),por lo que has de comprobar paciente por paciente a ver si se coresponden con las diferentes tarifas. Una pérdida de tiempo increible.

    ResponElimina
  5. A la companya Pilar Pons:

    Boia no se com encara hi han coleg@s que treballin amb ASISA en aquestes condicions. Jo vaig ser de la primera fornada, que varem plegar d'ASISA i, vam fer la demanda judicial sota la dirección-coordinació del COMB. Desprès altres companys del meu entorn, han plegat de col·laborari i no s'ha arrepenteixen, mès aviat al contrari. I avui en día estic orgullòs de no pertanyer a aquesta companyia, es mès quand em preguntan els dic qui ni hi treballo ni treballarè mai mès. Dr. Francesc-Quico.

    ResponElimina