divendres, 17 de febrer del 2012

Resultats de l'enquesta sobre la proposta d'Equalmed







A rel de una oferta de una Entitat que es diu Equalmed,  publiquem els resultats de la següent enquesta practicada als metges de Medicina General que col·laboran amb EALL de Barcelona:



1.- Has rebut la proposta de col•laboració amb Equalmed, amb els barems?
      NO: 16               SI:2

2.- Has acceptat o penses acceptar la proposta?
      NO: 1                  SI: 1

3.- En cas que la proposta de barem et sembli insuficient, i per això no l’acceptis, quants Euros per visita falten a la proposta per a que l’acceptessis?
      El resultat ha oscil·lat entre 3 i mes de 10€

Comentaris:

Lamento haber enviat una enquesta sobre una proposta que pocs metges han rebut.

Comentaris rebuts:

Com que no he rebut la proposta no puc respondre a les altres dues preguntes de l'enquesta. Però la meva posició personal al respecte és no entar en cap mútua nova que pagui menys de les que més paguen ara (16 euros). Vaig tenir una proposta d'adeslas i la vaig rebutjar per aquest motiu. Penso que ens hauríem de començar a plantejar no treballar a low cost com a col·lectiu encara qu el comb no hi pugui fer res.

1-No he rebut cap informació sobre EQUALMED. Si , vaig rebre al Desembre, una altra proposta de una empresa que es diu ACLAMAR PRESTIGE. Sembla més del mateix.Com dius molt gràficament, "Low cost" sanitari.
2 i 3- una proposta per sota dels 20 euros no l'acceptaria.

1.- No he rebut la proposta.

2.- Quines tarifes proposen.
Jo proposo com a MÍNIM 25 € la visita i el doble per la primera, ja que estic al voltant de una hora i mitja

Hem de començar a parlar a partir de 16 euros nets com a mínim, no, i encara vaig baratet !!


No he recibido nada de momento. No pienso aceptarlo dependiendo de los honorarios médicos. Supongo que aceptaría si pagasen como las otras Mutuas (entre 13 y 16 E). Para poco ya tengo suficiente con Asisa, DKV y AXA. Muchísimas gracias por tu preocupación y buen hacer con todos tus compañeros






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada