dimecres, 30 de gener del 2013

Una Carta a La Vanguardia per a pensar. (i actuar?)

Carta a La Vanguardia del 29-1-2013. RAMON SALVADÓ I FONTS

Barcelona

Suposo que, com jo mateix, altres persones es troben en una situació semblant a la que descriuré. Fa uns quaranta anys que pertanyo a una companyia d'assegurances i he tingut la sort d'utilitzar ben poc els seus serveis. No he hagut de sotmetre'm a cap intervenció quirúrgica ni he patit cap malaltia important. Ara que he arribat a l'edat de 79 anys em trobo en la necessitat de passar per uns controls semestrals i, com és normal, els metges em detecten petites variacions en l'estat de salut.

Tanmateix, em veig obligat a donar-me'n de baixa perquè cada any augmenten l'import de la pòlissa en més d'un 10% i la meva migrada pensió no em permet mantenir aquesta nova despesa. Tampoc no puc canviar de companyia per l'edat, per la qual cosa no tinc cap solució.

La meva pregunta és: no hi ha cap organisme que pugui controlar aquestes asseguradores i els augments que apliquen al seu criteri, que fan que, després de molts anys de cotització, les persones ens trobem en la necessitat de donar-nos de baixa precisament quan és més probable que les necessitem?

Leer más: http://www.lavanguardia.com/participacion/cartas/20130129/54363212342/les-mutues-de-salut.html#ixzz2JRjUZjs7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada