dilluns, 26 de gener del 2009

Any nou, problemes nous


El 20 de gener explicava en aquestes pagines que havia trucat a REDSA perquè la lectora de targes no funcionava.

Em preguntava quants dies tardarien en posar-se en contacte per arreglar el problema. Avui he trucat (son 4 dies sense poder passar las targes) i m'han ates correctament però m'han dit que si ja havia trucat el dia 20 no cal que torni a trucar, que esperi.

Vull fer notar que fins el 1 de gener d'enguany, quan el sistema fallava –em va passar 2 cop en 2 anys-, el tècnic venia l'endemà. Ja sé que puc fer la facturació manual però això alenteix molt el procès.

Una cosa relativament positiva, em diuen que hi han moltes incidències com la meva. Quin serà el problema tècnic general responsable de trencar les lectores i potser tambè de que el meu router s’hagi desconfigurat repetidament i encara no funcioni bé, des de que el 1 de gener treballem amb REDSA?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada